لطفا قبل از سفارش با شماره تلفن 09197661336 تماس حاصل نمایید

اخبار

هزینه پشتیبانی

خبر: هزینه پشتیبانی
هزینه پشتیبانی نرم افزار به صورت سالانه می باشد و مبلغ 300هزارتومان هزینه پشتیبانی می باشد قابل ذکر است خصوصی سازی نرم افزار مشمول هزینه می باشد با تشکر پشتیبانی سرمایه
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/07/19 - 11:01:44

فیلم های پروِِژه های دانش بنیان شرکت خاتم توس

خبر: فیلم های پروِِژه های دانش بنیان شرکت خاتم توس
شرکت خاتم توس با تکیه بر مهندسان و محققان داخلی و با توانایی های 20ساله این مجموعه تعدادی پروژه دانش بنیان را طراحی و تولید نموده است. که فیلمهای آن به قرار زیر میباشد.
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/06/07 - 19:11:18

تولید و ساخت پوزهای بانکی در ایران(پوزهای ایرانی)

خبر:  تولید و ساخت پوزهای بانکی در ایران(پوزهای ایرانی)
تولید و ساخت پوزهای بانکی در ایران(پوزهای ایرانی) شرکت خاتم توس موفق به ساخت پوز های بانکی و کیوسک های آن شده است این شرکت آمادگی ساخت و راه اندازی تمامی این تجهیزات را برای تمامی بانکها و مجموعه های که قصد راه اندازی ای بانک دارند اعلام میدارد. این سخت افزار و نرم افزار ها به صورت دانش بنیان و با علم و دانش ایرانی میباشد. این مجموعه آماده همکاری با تمامی سرمایه گذاران برای تولید و راه اندازی
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/02/23 - 08:57:43

آموزش های جدید حسابداری سرمایه و تجارت

خبر:      آموزش های جدید حسابداری سرمایه و تجارت
آموزش های جدید حسابداری سرمایه و تجارت (تمام فایل ها به صورت pdf میباشد)
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/01/31 - 09:15:21

آدرس گروه تلگرامی شرکت خاتم توس

خبر: آدرس گروه تلگرامی شرکت خاتم توس
دریافت آدرس گروه تلگرامی شرکت خاتم توس برای مشاهده و دریافت جدید ترین آموزشها و مطالب و آپدیت ها https://t.me/sarmayeacc
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/01/26 - 17:05:59

آموزش نصب ساده حسابداری ونصب چند دیتابس با نسخه سرور اسکیوال

خبر:      آموزش نصب ساده حسابداری ونصب چند دیتابس با نسخه سرور اسکیوال
آموزش نصب ساده حسابداری(با مشاهده این فیلم خیلی راحت حسابداری رو نصب کن) آموزش جدید نصب sqlserverنسخه اصلی برای نصب چند حسابداری
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1396/01/26 - 17:00:20

طراحی و ساخت پوز های بانکی

خبر: طراحی و ساخت پوز های بانکی
شرکت خاتم توس موفق به ساخت پوز های بانکی و کیوسک های آن شده است
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1395/12/07 - 17:12:23

ایجاد دوره مالی جدید برای نرم افزار های فروشگاهی

خبر: ایجاد دوره مالی جدید برای نرم افزار های فروشگاهی
ایجاد دوره مالی جدید برای نرم افزار های فروشگاهی*بعد از دانلود به صورت به صورت run as administrator اجرا شود.
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1395/09/28 - 11:52:54

دانلود نرم افزار های مورد احتیاج

خبر: دانلود نرم افزار های مورد احتیاج
دانلود نرم افزار های مورد احتیاج
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1395/08/27 - 18:44:44

لویالتی -loyalty-بانکداری کوچک-ebank

خبر: لویالتی -loyalty-بانکداری کوچک-ebank
لویالتی -loyalty-بانکداری کوچک-ebank شرکت خاتم توس توانایی تولید سخت افزار های بانکی و نرم افزارهای آن را که در قالب نرم افزار ebank و نرم افزار لویالتی(باشگاه مشتریان) رادارا می باشد. برخی مشتریان:بانک ها و موسسات مالی اعتباری/خطوط هوایی/شرکت های بیمه/شرکت های کارگزاری بورس/شرکت های لیزینگ/شرکت های خودروسازی/صنایع غذایی/دارویی/پزشکی و دندان پزشکی و.... www.khatamtoos.org www.khatamtoos.ir khatamtoos@yahoo.com
نویسنده : - تاریخ درج خبر : 1395/03/31 - 15:09:37

خاتم توس

لطفا قبل از سفارش محصول برای هماهنگی با واحد پشتیبانی با شماره تلفن 09197661336 تمای حاصل نمایید پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را داریم

باشگاه مشتریان(ویژه فروشگاه های زنجیره ای)

كد كالا: 100032
قیمت: 60,000,000 تومان

باشگاه مشتریان(ویژه فروشگاه های زنجیره ای) تولید نرم افزار ها و سخت افزار های لویالیتی ویژه فروشگاه های زنجیره ای به همراه سناریوی فروش دانلود فیلم http://www.aparat.com/v/K2vRh

امتياز اين محصول
0 امتياز


باشگاه مشتریان(ویژه فروشگاه های زنجیره ای)
شرکت خاتم توس به عنوان تولید کننده نرم افزار ها و سخت افزار های بانکی و از جمله لویالیتی طرحی برای فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ داده است که به قرار زیر است

لویالتی مفهومی است که درهرکشور وفرهنگی در جهان مطرح است. لویالتی به معنای وفاداری  به  یک شخص،کشور،گروه و یا ملت می باشد.البته کاربرد این مفهوم بسیار وسیع است و در مورد اینکه  وفاداری به چه چیزهایی را لویالتی می نامند نظرات متفاوت می باشد.
سناریوی باشگاه مشتریان (لویالتی) در فروشگاه های نان و کافی شاپ PANERABREAD
در سال 1981 ،در زمینه پخت نان فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در کانادا و 40ایالت در آمریکای شمالی دارای شعبات مختلف میباشد و در زمینه پخت انواع نان ها و کافی شاپ ها و ارائه سرویس به مجالس فعالیت میکند.
مزایا:
امکان مشاهده انواع نان ها و قیمت شان در منوی نان ها بر روی سایت بصورت مالتی مدیا و جذاب و امکان مشاهده منوی کافی شاپ ها شامل انواع سوپ ها،ساندویچ ها،سالاد و… میباشد.
امکان مشاهده کالری مواد غذایی سفارش داده شده و میزان ویتامین ها،کلسترول و… در هر کدام از آیتم های انتخاب شده برای یک وعده غذایی
امکان جستجوی فروشگاه ها و یافتن نزدیک ترین فروشگاه به شما
ارائه و معرفی جدید ترین ها بر روی سایت (به عنوان مثال سوپ مدیترانه ای جدید به همراه نان تازه و پیشنهادات روزانه)
کارت لویالتی:
کافی است تا فرم عضویت و دریافت کارت را پر کنید و آن را برای ما ارسال کنید و سپس کارت را از یکی از فروشگاههای ما تحویل بگیرید یا ابتدا با پر کردن فرم در فروشگاه،کارت را از فروشگاه های ما تهیه کنید و سپس شماره کارت و کد عضویت را در سایت وارد کنید و عضو وفادار ما شوید. ودر روز تولدتان سورپراز شوید. سپس در هر مراجعه این کارت را در اختیار کارمندان ما قرار داده و انها از طریق کشیدن کارت در دستگاه کارتخوان،از علایق شما آگاه شده و بهترین سرویس را به شما ارائه میدهند.    
امکان دریافت کارت هدیه حتی به صورت آنلاین و استفاده در تمام شعبات فروشگاه ها
نظر سنجی (با عنوان امروز بهتر از دیروز): از افراد عضو درباره محصولات ارائه شده نظر خواهی میشود که کدام یک مورد علاقه شان میباشد .در نتیجه باعث ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان میشود.وبا اعمال نظرات مشتریان ،کیفیت محصولات خود را ارتقاء می بخشیم
امکان مشاهده ویدئو هایی درباره محصولات مورد علاقه مشتریان مانند چای سبز و فواید آن
داشتن سرآشپز هایی که به آموزش در تلویزیون،مجلات و … می پردازند و مشتریان را با فروشگاه های ما آشنا می نمایند.
امکان دسترسی به انواع پخت نان ها،کیک ها،سالادها،دسرها،پیش غذا و ….
ارائه کیترینگ(سرویس مجالس) که باید از 24 ساعت قبل رزرو شود و تا 4 ساعت قبل از مراسم امکان کنسل شدن وجود دارد.
دسترسی به پرسش و پاسخ های رایج درباره نحوه استفاده از کارت ها و…
یکی از اقدامات جالب در این فروشگاه ثبت داستان ها و اتفاقات جالبی است که توسط مشتریان در این فروشگاه را داده است به عنوان مثال فردی که به نواختن موسیقی برای دوستان خود پرداخته.حضور سر مربیان،نویسندگان ومخترعین و… از جمله مواردی است که PaneraBread به آن افتخار میکند.
برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کار ها شروع می شوند: هدف اول:کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها و مراقبت از آنها. هدف دوم:ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودن و حمایت از کسب وکار شما.
برنامه های وفاداری ممکن است مزایایی در چند روش مختلف ارائه دهند
باشگاه مشتری به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمانها تعریف می شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می کند. هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند.
استفاده از برنامه وفاداری و ثبت اطلاعات مشتریان منجر به ایجاد گروهی از مشتریان خواهد شد که در یک بانک اطلاعاتی استقرار یافته  و میتوان برای آنها برنامه ریزی مدون انجام داد. اینجاست که باشگاه مشتریان شکل خواهد گرفت
در خیلی از باشگاهها از همان ابتدا، مشتریان را به دسته های مختلفی تفکیک میکنند و برنامه و خدمات خاصی برای هر گروه از آنها دارند. این تفکیک معمولاً به میزان خرید مشتری و جایگاه او بر میگردد. ایجاد اشتراک اولیه، نقره ای، طلائی و پلاتینیوم بر اساس همین نگاه شکل میگیرد. مسلماً تفکیک مشتریان می تواند با نگاههای متفاوتی بسته به هر تجارت پایه گذاری شود. در اجرای چنین عملکردی مسلماً  ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا یاری رسان شما برای رسیدن به اهدافتان باشیم. زیرا موفقیت شما، موفقیت ما نیز محسوب می شود.


شبکه اعتباری 
حالت اول : طرف قرارداد سازمان یا ارگان و ...
به صورت مشخص تعداد n کارت به ارزش A ریال جهت پرسنل خود از قبل تعیین و درخواست می کند .
قرارداد بسته شده
یک نام کاربری و کلمه عبور جهت مشاهده خرید پرسنل از کل اعتبار و مشاهده ریز اعتبار محیا می باشد ( هر گونه گزارش گیری بسته به اطلاعات ارسالی مهیا می باشد )
دوم به تعداد پرسنل n برگه ( مانند بانک ها ) چاپ می گردد که حاوی رمز عبور کارت و نیز نام کاربری و کلمه عبور جهت رویت اعتبار کارت خود و خرید های خود هستند .

حالت دوم : طرف قرارداد  درخواست دارد اعتباری کلی را اخذ و مثلاً 50 عدد کارت دریافت به  هر کارت یک اعتباری اختصاص و آنرا به فروش برساند در این حالت طرف قرارداد باید بتواند از طریق  پنل پس از ورود به هر کارت یک اعتباری اختصاص دهد .
تبصره 1 : حالت یک و دوم که در بالا قید شد در این حالت نیز حاکم است .
تبصره 2: در این حالت باید امکانی باشد تا این شرکت بتواند سقف و کف شارژ را مشخص و به طرف قرارداد اعلام نماید تا از سوء استفاده های احتمالی خودداری شود .
حالت سوم : 
طرف قرارداد درخواست دارد که تعدادی کارت به مبالغ مشخص بی نام جهت هدیه به شخص های خاصی ارائه نماید که ممکن است فقط جهت یکبار استفاده باشد .
مواردی که می بایست دقت شود در این کارت ها 
1)    این کارت ممکن است طبق قراردادی خاص اعتباری مشخص پیدا نماید .
2)    این کارت ممکن است طبق خرید ها متداول مشتری امتیازی ( بر اساس قوانین ) بدست آورد که معادل ریالی آن طبق قوانین تعریف شود .
3)    این کارت ممکن است جهت یک یا چند قرارداد جهت چند صنف مختلف در هر صنف یک اعتبار خاص داشته باشد .
4)    این کارت می تواند طبق قوانین ( باشگاه محدود ) اعتبار خاص داشته باشد .
5)    یک مشتری می تواند که به هر دلیلی اعتبار مثلاً از سازمان خود بدست آورد آن اعتبار را به کارت خود منتقل و کارت را مسترد نماید .
6)    در سیستم برای هزینه کمتر بتوان راه کاری جهت کنترل اعتبار مشتری و در صورت عدم نیاز مشتری استرداد کارت برنامه ریزی کرد .
حالت چهارم 
مشتری بابت عضویت و داشتن اعتبار از شرایط محدود و خاص ما استفاده کند که این بدین صورت است که طی قرارداد رسمی با شرکت اعتبار گرفته و اقدام می نماید .
7) باید این مکان را پیش بینی کرد که بتوان پیامی خاص را در صورت نیاز جهت اپراتور ارسال نمود .
مثلا ً صندوقدار بتواند مشاهده کند که مثلا ً کارت مسروقه است و حالا اقدامی تعریف شده را انجام دهد .
8) این مکان می بایست بررسی شود در صورتی که مشتری کالایی خرید کرد وسپس خواست که آنرا مرجوع نماید مبلغ شارژ دوباره به حساب ایشان عودت شود .





    

کارتخوان هاي توليد ملي با توجه به رويکرد اقتصاد مقاومتي

برچسب محصول